Nära till känslor och julen...

Nu vill jag ha Julafton och umgås med familjen.
Mysa och öppna julklappar, äta god mat och bara umgås..

December är en känslomässig månad, jag tänker för mycket, min hjärna har gått på högvarv och jag har varit så stressad över att få jobb och plötsligt har jag jobb, det är bra. Helt ärligt så är det inte direkt drömjobbet men jag hoppas att det kommer kunna flyta på efter allt julstök.
Ikväll ska pojkarna sova hos farmor för både jag och johan jobbar imorgon.

Sista dagarna har varit jobbiga, jag försöker hålla igång och vara positiv.
Bara kämpa på i vanlig ordning...

Men vad gör man när man alltid gjort så? jag lagar aldrig nått, jag "packar" bara ner allt och påbörjar nått nytt, mitt förråd av sånt jag inte kännt och tagit tag i är överfullt. 

Jag saknar min mormor dessa tider på året, jag saknar att komma dit, få sagt ett par väl valda ord som inte alltid är vad jag ville höra men det enda rätta. Hon kunde vara så "okänslig" på ett bra sätt, rakt på sak och inga krusiduller, samtidigt som hon alltid förstog vad jag menade. 

Så saknar jag Tindra, gud vad jag saknar henne ofta, önskar så ofta att hon var en större del i våra liv och att vi träffades mer, hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta.

Idag ska jag ta med barnen och köpa en julgran och kanske hittar vi lite julklappar också om vi har tur! 

Hoppas att ni alla får en fin dag och en god jul med era nära och kära. 

Puss och Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0