Spiral...

var på sesam mott i mitten av oktober, tog ut min kopparspiral då pga olidliga menssmärtor... vet att jag är jätte känslig mot hormoner så p-piller och allt sånt är uteslutet för jag får migrän av skiten...

Endå valde hon att sätta in en hormonspiral, en ny variant med mindre hormoner och hon lovade mig att det absolut inte skulle ge mig huvudvärk!

Nu har jag min första riktiga mens sen dess och min första migrän på år! 
Så gick in på Fass och läser att huvudvärk är vanliga biverkningar!!! 
Vafan... 

Skit... 
Har så ont så jag mår illa... :(

Om det beror på spiralen eller inte de vet jag ju inte men kan ju se sambandet!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0