3års kalas!

Igår hade vi kalas för lilla Lincan, min bebis är ingen bebis, han är stor och stark som han själv säger!
Tiden rusar iväg, det går så galet fort med dom små, jag vill njuta av varje minut av barnens uppväxt!
Det är så otroligt roligt att se hur dom utvecklas dag för dag även om jag ibland vill stanna tiden och ha dom små...

Kalaset var jättelyckat och Lincoln fick massor av fina saker, men det kändes faktiskt som om det var lagom med paket!


Det blev en lugn kväll med brasa i öppna spisen och mello..

Nu ska jag anstränga mig lite och försöka få lite ordning igen, både på huset och på mig själv! 
Tusan vad jag längtar efter soliga sommardagar med utomhuslek barfota och kaffe på altanen, lite färg på kroppen och mer energi!

❤️

nåja solen skiner iaf idag!

puss och kram



Camilla Hagberg
2015-02-25 @ 19:26:26
URL: http://millapilla.blogg.se/

Lilla Goa tre åring!
Herregud vad jag älskar den lilla killen❤️ Och mina andra gullungar till höger och vänster för den delen med😘

Roligt att trummorna blev en hit!
Räkna med hårdrocksturne i framtiden!
Då kan han försörja sina gamla föräldrar. ⭐️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0