Friday!

Ja då var det fredag!

Nu ska jag packa ner det sista och göra mig lite fräsch, sen ska jag bara hänga med mina grabbar! ❤️

Igår så läste jag ur en Bamse bok när dom skulle gå och sova, jätte bra och läsa ur med rätt lagom långa kapitel.
Grabbarna brukar ha lite svårt att bara ligga och lyssna när jag läser, dom vill gärna spekulera i vad som ska hända och prata under tiden men igår så låg dom bara och myste!
Så nu ska vi försöka få lite mer rutin på det! 

Hoppas ni får en trevlig helg allihop! 

Puss och kram
Milla
2015-01-16 @ 19:18:06
URL: http://millapilla.blogg.se

Njut nu!
Slappna av och ha en underbar helg!
Grabbarna reder sig, (annars finns ju faster)
Kram 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0