Kom igen nu!

Fan jag blir tokig snart! 
Konstant värk i kroppen och en fruktansvärd envis smärta i armar och handleder!
Så irriterande, allt gör ont nu, värsta dagen på evigheter! Gör tillochmed ont när jag ligger platt på rygg... hittar ingen sovställning som funkar heller och idag är hela jag öm.
Väntar på remiss till röntgen, den här gången är det nackens tur och så väntar jag på remiss till sjukgymnast, tyvärr verkar dom smärtstillande inte ge mycket effekt... får väl ring vc imorgon och se om provsvaren på ja vem vet va det var för prover har kommit och be om en ny tid, tar knäcken på mig! 
Jag vill bara grina, varför nu! Jag har just fått jobb och vill bara jobba 
😰
vafan gör man?!
Alla tips är jä*ligt välkomna!!

Kram 



Milla
2015-01-12 @ 20:27:45
URL: http://millapilla.blogg.se

Usch vad jag tycker synd om dig!

Hoppas de snabbar på och att du får komma till röntgen snart.
Har de tagit prover för typ reumatism och så?
Varma bad kanske gör susen.
Puss och kram ❤️

Svar: Tack fina du ❤️
Badade lite förut men frös så mkt, ringde 1177 också, de har varit olidligt idag,dom sa att jag ska ringa vc imorn bitti och tjata till mig en tid tempade nyss 38 också så nått är ju galet!
Jag vet knappt, jag var i eskilstuna på nervundersökning men ska nog göra det en gång till, sist lämnade jag 3 blodprover men vet inte på vad 😉 och jag har inte fått svaren heller!

kramisar!
TriXie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0