Laddad...

Jisses tänk vilken vecka, har försökt på allra bästa sätt repa mig med lugna aktiviteter för att hålla kroppen mjuk o varm utan att anstränga mig, knepig kombo, men har fått tid nästa vecka hos sjukgymnasten så då ska han/hon visa och ge lite tips på vad som kan underlätta! 

Fick ju feber också men som tur va gick den att sova bort, och så blev det inget mer med det! 

Jag har iaf tvättat, handlat hem lite mat så killarna klarar sig i helgen, börjat kika på packningen till helgen och plockat undan lite, men ska man inte anstränga sig så mkt så tar de lite tid, jag som är van och hålla tempo!

Efter maten idag slog jag mig ner i soffan och pratade med Johan, då la jag huvet på sne mot ryggstödet och när jag vände upp igen för att sätta mig så knastrade/knakade det till i mellan skuldrorna och upp i nacken, med lite tur så kanske jag rätade ut nått 😂

Imorgon åker vi, vilken mental process det är för en mes-morsa som mig när jag ska vara borta en helg.
Nu ska dom ju dessutom va hemma med farsan så finns ingen anledning alls till oro, endå kan jag inte låta bli och förbereda åt dom för helgen.
Jag vet ju att tvättkorgen är full och att det bara är och börja om sen igen😆
haha

Jaja nu va det iaf läääängesen jag car borta mer än en natt och oftast åker jag ju iväg med min sambo om jag åker nånstans så lite hönsig blir jag haha

Ska iaf bli en himla skön helg, 
tänk att åka iväg för att få vila ostört från fredag till söndag. Vilken dröm för en småbarnsförälder 😉 ja jag vet Lincan är ingen bebis och jag är bara lite småbarnsförälder när han vill vara liten, vilket inte händer så ofta, men endå, en hel helg i lugn och ro! 
❤️ 

Idag åt vi korv med mos till kvällsmat, Lincoln snart tre år åt FEM korvar och mos! 

Dax för natt medicinen och passa på att kramas med min gubbe lite innan läggdags! 
💥

Puss och kram






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0