Litet steg fram

En dag i taget, inatt har jag sovit skitilla, haft feber till och från, så nu är jag trött men fick iaf tid hos vc idag 10:30. Ska få träffa samma läkare som sist det känns ju skönt!
Hoppas på att hon har nån bra ide om hur vi ska gå vidare och att jag får nått smärtstillande som funkar bättre!

Igår va jag helt sänkt och hade feber så det blev inget gjort alls, otroligt frustrerande!
men men håller tummarna på att skiten ger sig snart!

I helgen bär det av till sandvik gård spa, känns mer välbehövligt än nånsin! hoppas att några dagars vila och bad hjälper en del! 

Tack o lov så var min älskade sambo så snäll och lämnade barnen imorse!

Nu ska jag göra mig klar och sen ner till vc återkommer senare med vad som var t sagt 

puss och kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0