Välkommen 2015

Skönt att vi överlevt en jul och nyår till! 
Julen blev toppen på många vis, firade med både mamma, pappa och lillasyster på självaste julafton, det var 22år sen det hände sist av olika anledningar! 
Det kändes både skumt och roligt!



Nyår firade vi med svägisarna hos Milla och Mange, kvällen gick superfort men var väldigt trevlig på alla vis! 

Nu så håller jag på att förbereda för kvällsmat efter att ha varit utlåsta i snön i två timmar! Våran dörr är så att man måste klicka i låset för att den ska vara upplåst, blev distraherad av barnens bus på väg ut och bakom mig gick dörren igen och tadaa så kom vi inte in!
Fick med min sista batteri procent tag på Johan som skulle komma så snabbt han kunde, sprang ett par varv i lekparken och försökte hålla barnen både varma och nöjda, kändes som en evighet! 


Nåja nu är vi inne igen och eldar och lagar mat.
Imorgon vankas det skola/dagis och jag hade hoppats på att få jobba, de var än sålänge full personalstyrka så om dom inte ringer imorn bitti får jag roa mig med nått annat!




Milla
2015-01-07 @ 18:19:58
URL: http://millapilla.blogg.se

Härligt att du bloggat lite, jag har saknat att läsa dina rader.
Mindre kul att bli ute låst hoppas ni inte blev alltför frusna om tår och fingrar.
Det där med en reservnyckel kanske inte är nån dum ide. 😜

Snart är det vår och då kan vi bada, grilla och dricka rose igen.

Håll ut!
Kram svägis 😘

Svar: Ja jag ska försöka komma igång igen efter allt julstök 😁
Det gick bra! Nä vi får nog ta och hitta på nått smart 😊

Riktigt skönt ska de bli med vår! bara hålla ut om två mån kryper nog våren fram 😀 kram kram
TriXie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0