Full rulle...

Här har det varit/är full rulle hela våren, å ja det är faktiskt vår ☀️

Just idag är jag hemma och vabbar, kevin var dålig igår men mår bättre idag så imorn blir det skola och jobb igen! 

Jag har nu tre jobb jag varierar mig med, butiksdemonstratis, hemtjänsten och som extra på en förskola! 
Jag hoppas att jag kommer kunna få tillräckligt med tider så jag kan vara på ett och samma ställe så snart som möjligt och kunna gå efter ett schema.

Solen ger så mycket energi och jag känner mig så glad att våren är här, även om vintern säkert kommer på en sista påhälsning snart igen!

Till helgen vankas det bröllop och klänningen jag beställt kom igår och den satt perfekt, ska bli så roligt! 
Jag fullkomligt älskar bröllop, det är så roligt och positivt! 
❤️

Sen har vi ju fått kattungar igen 😄
tre små sötisar!

pöss och kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My Daily News

Mångsysslande snart 3 barnsmamma som gillar att skapa, inredning, hänga med barnen, hitta på saker med min man o mina vänner och yoga!

RSS 2.0